onsdag 10 april 2019

Mitt första inlägg ...

Hej hej och åter hej!

Nu har jag tagit mig i kragen och tänkte mig börja blogga, igen får jag la tillägga. 
Ja, jag har bloggat innan, men har tappat gnistan, men jag har nu kommit på att det är rätt skönt att skriva av sig lite emellanåt. 

Nu i början skall ni inte räkna med att det blir så många inlägg i veckan. Men jag vill satsa på kvalité och inte bara skriva bara för att. Hellre bra, men få, inlägg än många och dåliga inlägg. 

Jag hoppas i alla fall att ni kommer att trivas med det jag skriva. Har ni synpunkter eller något kul ni tycker jag kan skriva om, så säg gärna till. Jag har en del funderingar på ämnen, men man kan aldrig få för mycket inspiration. 

Ni får jätte gärna kommentera mina inlägg, men jag har en regel och det är INGET taskig mot någon! Kommer det dumma kommentarer, kommer dessa åka bort. 

Detta var det jag hade och skriva på detta första inlägg. Jag hoppas ni kommer gilla att följa mig och mina inlägg. Dela gärna bloggen och posta något charmigt i kommentarsfältet. 


2 kommentarer: